سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لمینت متحرک برای دندان های کج داروخانه تهران کرج

اسنپ اسمایل یا کامپوزیت متحرک به دو صورت دندانسازی به قیمت بالا و نیمه اماده و در فروشگاه اینترنتی با قیمت ارزان قابل خریداری است

توضیحات کاربرد های لمینت کامپوزیت متحرک دندان چیست

    نظر

لمینت متحرک دندان  یک روش دندانپزشکی زیبایی است که اعتماد به نفس بیمار را افزایش می دهد. این روشی است برای دادن شکل و رنگ دلخواه به دندان های بیمار با استفاده از یک قاب انعطاف پذیر. برای بسیاری از افراد، لمینت دندان متحرک راهی ساده و بسیار سریع برای بهبود ظاهر دندان ها بدون نیاز به تراش مینای دندان صاحب لمینت میشود البته وقاعیت این است که نباید از این محصول توقع لمینت های چند میلونی را داشته باشید بلکه به میزان هزینه ای که میکنید نیازتان را رفع میکند و میتوانید دندان خود را زیبا تر از قبل نمایید.



کاربرد های لمینت متحرک دندان چیست

 

 

کاربرد های لمینت متحرک دندان چیست :

لمینت متحرک دندان به طور جداگانه روی دندان های هر دو فک قرار می گیرند. آنها کاربردهای کاملاً موقتی دارند. وقتی کسی می خواهد در یک ضیافت یا مراسم شرکت کند، دستور می دهد. تا زمانی که فرد در موقعیت خاصی مانند مهمانی قرار می گیرد، دندان هایش سفیدتر و زیباتر و مرتب تر می شود البته ناگفته نماند کلا بهتر است بعد لمینت متحرک استفاده از این محصول استفاده غذایی نشود یعنی مواد غذایی استفاده نکنید بهتر است چون مثلا غذای چسبناک میل کنید از دندان خارج میشود و یا اگر میخواهید مواد غذایی استفاده کنید این نوع غذاها باید حذف شود و در خانه مدتی تمرین نمایید اگر راضی بودید در بیرون از خانه مواد غذایی هم مصرف کنید و بستگی به شخص دارد.


 

مزایای کامپوزیت متحرک چیست

 

 

مزایای کامپوزیت متحرک چیست:

برای انجام این روش نیازی به تراشیدن دندان ندراید و به راحتی روی دندان انسان قرار می گیرد. در واقع به اسانی به دندان ها چسبیده و سپس جدا می شود. و کلا همانند یک روپوش روی دندان قرار میگیرد و کاور میشود از لمینت های متحرک دندان می توان به طور موقت دندان ها را زیباتر از آنچه که واقعا هستند، استفاده نمود . این روش به دندان های فرد ظاهری زیبا و طبیعی می دهد و به آنها کمک می کند تا در روابط اجتماعی خود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند و از داشتن لمینت لذت ببرند.

 

 

چرا لمینت متحرک دندان  بعد مدتی زرد میشود

 

 

چرا لمینت متحرک دندان  بعد مدتی زرد میشود :

توجه نمایید هر محصولی عمری دارد اصولا این محصولات برایشان عمر یک ساله تعریف شده است که در برسیار از سایت ها عمر 5 ساله تخمین زده شده که درست نیست بلکه عمر میفد آن 12 ماه میباشد اما بعد خرید لمینت متحرک دندان اگر نکات بهداشتی را توجه فرمایید و مواد غذایی رنگی استفاده نکنید به سادگی زرد و تغییر رنگ نخواهد داد اما دلیل اصلی زرد شدن آن استفاده زیاد یا استفاده از مواد غذایی رنگی و حیتی اگر با دست کثیف هم خمیر ار لمس نمایید باعث تغییر رنگ خواهد شد برای شستشو هم از مایع یا صابونی استفاده کنید که باعث باعث تغییر رنگ خمیر نشود.

 

 

معایب و عوارض لمینت متحرک دندان



معایب و عوارض لمینت متحرک دندان :

لمینت متحرک معایب بیشتری نسبت به مزایا دارد و برای همیشه دوام نخواهد داشت. این فقط یک روش موقتی است و مردم نمی توانند برای همیشه از آن استفاده کنند سو اسمایل یک روش دائمی نیست و باید مرتباً تعویض شود چون نیمشود 24 ساعته استفاده کرد ، مردم نمی توانند در تمام طول  24 ساعت از آن استفاده کنند از آنجایی که لمینت سیار به دندان های فرد متصل است، لازم است آنچه می خورید و می نوشید محدود کنید. به عنوان مثال، باید از خوردن غذاهای سفت و شیرین و نوشیدنی های گازدار خودداری کنید.

 

 

 لمینت متحرک دندان

 

پلان انتهایی :

لمینت اسنپ اسمایل برای همه مناسب است منتها سلیقه ای است چون برخی افراد از جنس و نوع متحرک بودن این محصول خوششان نمی اید دقیقا مثل افرادی که کلاه گیس مصنوعی هم دارند چون این محصول باید فقط زمانی که نیاز است قرار داده شود و یا مواد غذایی میخواهید استفاده کنید باید ابتدا خارج نمایید بعد غذا بخورید و برای بسیاری این موارد خسته کننده است اما برای انهایی که توان مالی بالایی ندارند و دوست دارند با کمتر هزینه لمینت متحرک داشته باشند مناسب است و یا انهایی که دوست ندارند دندان آنها دستمالی شود و تراشیده بشه بسیار مناسب است ای انهایی که کلا فقط زمانی که به مهمانی میروند میخواهند به دندان خود زیبایی بدهند این محصول را میتوانند استفاده کنند. 


تفاوت های استپ اسمایل با لمینت دائمی کامپوزیت یا سرامیک چیست

    نظر

اسنپ اسمایل یک راه سریع تن دراحت  برای بهبود زیبایی و اعتماد به نفس  همه افراد با هر توان مالی میباشسد این فرآیند توسط  دندانساز با قیمت بسیار بالا و هم به صورت نیمه اماده درفروشگاه اینترنتی قابل خریداری است  این محصول  باعث تغییر شکل جالب دندان‌ها، پر کردن جای خالی و شکاف‌ها بین دندان‌ و تغییر رنگ به سفید مروارید سفید می‌شود. این خصوصیات به شما امکان می‌دهد با یک هزینه ناچیز لمینت داشته باشید.

 

 

فرق استپ اسمایل با  لمینت دائمی کامپوزیت یا سرامیک چیست

 

فرق استپ اسمایل با  لمینت دائمی کامپوزیت یا سرامیک چیست :

لمینت‌ کامپوزیت از رزین کامپوزیت ساخته شده یا لمینت سرامیکی همگی  روی دندان چسبانده میشود و دیگر نیازی ندارید آن را از روی دندان خارج نمایید چون جزوی از بدن شما خواهد شو و تا حدود 10 تا 20 سال عمر میکنند و به سادگی هم میتوانید غذا بخورید البته هر غذایی سفتی خیر اما لمینت متحرک دردسر های خاص خود را داد مثلا برای خوردن و جویدن مواد غذایی مناسب نیست یا همیشه باید از دهان خارج شود و فقط زمانی استفاده کنید که قصد رفتن به مهمانی را دارید.    

 

 

قیمت لمینت متحرک دندانی چند در میاد

 

 

قیمت لمینت متحرک دندانی چند در میاد :

هزینه‌ این محصول بسیار اند است یعنی بتسگی دارد چه مارکی را میخواهید تهیه کنید که نمونه ارزان 100 تومان و نمونه باکیفیت و درجه یک بازار که به اسم اصل تا 500 هزراتومان فروخته میشود که ما آن را با 200 تومان به شما خواهیم داد از انجایی که ما وارد کننده اصلی و پخش عمد این محصول را به این تخفیف پایین محصول درجه یک را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

 

جمع بندی :

کامپوزیت دندان یک راه ارزان قیمت برای زیبا شدن دندان است .لمینت‌ موقت نه تنها به زیبایی ظاهر شما کمک خواهد کرد ، بلکه یاعث میشود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید البته این فرآیند  جنبه درمانی ندارد و فقط یک روکش ات که روی دندان فرد قرار میگیرد اگر رؤیای یک لبخندخفن را دارید و دوست دنداری هزینه کنید با هزینه 1 عدد روغن یا چند کیلو میوه، لمینت دندان را تهیه کنید ترو اسمایل یا سو اسمایل به شما کمک کند تا داشتن لمینت را تجربه نمایید.